Πολιτική Επιστροφών

Πρέπει να πληρώσω για να επιστρέψω κάποιο είδος;

Οι επιστροφές στο imatio.gr είναι πάντα δωρεάν χρησιμοποιώντας τους τρόπους επιστροφής που διαθέτουμε.

Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα είδος;

Στο κατάστημα: Ο ευκολότερος τρόπος για να επιστρέψετε ένα είδος είναι να το παραδώσετε στο κατάστημα μας.

Κατ' οίκον παραλαβή: Αν θέλετε, μπορείτε να ζητήσετε μία κατ' οίκον παραλαβή. Καλέστε την ACS και μόνον της περιοχής σας για να παραλάβει τα προϊόντα με δική μας χρέωση.

Τα είδη πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση και θα σας ζητηθεί να επιδείξετε την αντίστοιχη απόδειξη. Τα είδη εσωρούχων και αξεσουάρ δεν επιστρέφονται .

Παρακαλούμε, λάβετε υπόψη ότι είναι πάντα απαραίτητο να έχουμε λάβει το εμπόρευμα πριν ζητήσετε την επιστροφή του.

Πόσο χρόνο έχω στη διάθεσή μου για να επιστρέψω ένα είδος;

Όλες οι επιστροφές πρέπει να γίνονται εντός 1 μηνός από την ημερομηνία του e-mail που επιβεβαιώνει την αποστολή του είδους.   Περισσότερες πληροφορίες στους Όρους αγορών.

Πώς θα μου επιστραφούν τα χρήματα;

Αφού εγκριθεί η επιστροφή, θα λάβετε πίσω τα χρήματά σας με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο κάνατε την αγορά σας.

Πότε θα μου επιστραφούν τα χρήματα;

Αφού εγκριθεί η επιστροφή (τα είδη πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση και οι εσωτερικές ετικέτες πρέπει να είναι άθικτες), θα λάβετε ένα e-mail που θα επιβεβαιώνει ότι το ποσό της επιστροφής θα κατατεθεί στο λογαριασμό σας εντός μερικών ημερών.

Σας υπενθυμίζουμε ότι οι πληρωμές στην πιστωτική σας κάρτα εξαρτώνται πάντα από την τράπεζά σας.

Τι πρέπει να κάνω εάν το ποσό επιστροφής είναι λανθασμένο;

Επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας, και θα επιλύσουμε το πρόβλημα το συντομότερο δυνατό.

Το imatio.gr διατηρεί το δικαίωμα να απορρίψει επιστροφές που στάλθηκαν ή κοινοποιήθηκαν μετά από την προθεσμία επιστροφής ή τις επιστροφές ειδών που δεν βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία ήταν όταν παραλήφθηκαν